• Dit evenement is voorbij.

Open Dag Schaakvereniging De Raadsheer

22 september 2013 @ 10:00 - 12:00

Gratis

schaken-denksportAfgelopen weken heeft Schaakvereniging de Raadsheer deelgenomen aan het sportstimuleringsproject dat de gemeente Zundert organiseert. Enkele vrijwilligers van onze schaakvereniging hebben onder leiding van Kees van Erk op alle basisscholen van de gemeente Zundert de jongeren van groep 6 schaakles gegeven. Het was een groot succes.

Op zondag 22 september geeft Schaakvereniging de Raadsheer hier een vervolg aan door een open dag te organiseren. Dit is van 10 tot 12 uur. Iedereen is welkom, jong en oud. Je kunt dan een keer komen kijken wat er op schaakgebied wordt georganiseerd. Dit zijn vele zaken zoals een opleidingsprogramma, een jeugd- en seniorencompetitie en vele vele leuke activiteiten.

Als u geïnteresseerd bent kom dan langs op zondagochtend of vraag interesse aan bij Frank Verkooijen (f.verkooijen@freeler.nl) of kijk op www.sv-deraadsheer.nl

Datum:
22 september 2013