Simultaan tegen Loek van Wely

Loek van Wely 2013

Met trots mogen we melden dat schaakgrootmeester Loek van Wely op vrijdagavond 18 oktober een simultaan komt geven tegen onze schaakvereniging de Raadsheer.

Vorig jaar heeft hij dit ook gedaan en dat was toen een geweldig succes. Loek bleek naast 1 van de beste schakers ter wereld ook een goed entertainer te zijn. Het was een zeer geslaagde avond.

Vorig jaar speelde alleen Niek Oostvogels remise en de rest verloor kansloos. Dit jaar wordt het dus tijd voor revanche.

De avond begint om 20.00 uur, graag aanwezig zijn om 19.45 uur in de Roskam. Meer informatie

Deelname is gratis voor leden. Het is in de herfstvakantie, dit hebben we speciaal gedaan zodat ook de jeugdschakers mee kunnen doen.

Het bestuur hoopt op een grote opkomst.

Graag even opgeven bij mij via de mail aub.

Bedankt, Frank