Open Dag Druk Bezocht

Op zondag 27 september was het weer de open dag van onze mooie schaakvereniging. Onder leiding van onze jeugdvoorzitter Inge Oostvogels konden mensen kennis maken met de mooie wereld van het schaken en onze mooie vereniging. Tevens was het een kleine aftrap van het nieuwe jeugdseizoen dat volgende week van start gaat.

IMG-20150927-WA0004

Veel mensen hadden gereageerd op de uitnodiging van Inge en daarom was het ook een drukte van jewelste. Menig jong schaker was samen met vader en/of moeder naar De Roskam gekomen om iedereen weer te zien en een partijtje te schaken. Allemaal uitgerust van de vakantie was het enthousiasme weer duidelijk te zien en vlogen de stukken als vanouds over het bord. Ook waren er een aantal mogelijk nieuwe leden die voorzichtig kwamen kijken bij onze vereniging. Zij waren op hun beurt positief verrast door de drukte en het enthousiasme van iedereen daar. Kortom een zeer geslaagde open dag! Hieronder een aantal foto’s deze mooie zondagochtend.

IMG-20150927-WA0002