Baronie Cup ronde 1

Op zondag 14 december 2014 was de eerste ronde van de Baronie Cup. Hierbij was de Raadsheer vertegenwoordigd door 5 jeugdleden.
Een van de deelnemers was Rick Mertens, hierbij zijn verslag:

Ik was zondag 14 december naar een schaaktoernooi in Oosterhout geweest. Het was daar best wel druk maar wel heel leuk. Er waren daar 7 ronden om te schaken en ik had 4 van de 7 partijtjes gewonnen. Uiteindelijk gedeeld 7e geworden.

20141214 Baronie Cup Rode Lopers

Van De Raadsheer hebben naast Rick nog 4 jeugdleden deelgenomen aan dit toernooi:

• Stap 1 Groep: Chiel Hereijgers (4e plaats van de 13 deelnemers in deze groep).
  • Stap 2 Groep: Rick Mertens (gedeelde 7e plaats) en Matthijs Saas (gedeelde 14e plaats van de totaal 23 deelnemers in deze groep).
  • Stap 3 Groep: Willem van Oorschot (gedeeld 5e plaats) en Joris van Oorschot (gedeelde 7e plaats van de totaal 13 deelnemers in deze groep).

Een uitgebreid verslag met de volledige uitslag vind je op de website van Rode Lopers.

3 gedachten over “Baronie Cup ronde 1