Tygo Elst en Geoff van Peppen jeugdkampioenen 2019

Zondag 2 juni werd de Jeugdcompetitie bij schaakvereniging  De Raadsheer te Zundert  afgesloten.  Traditiegetrouw werden er spellen gespeeld – eens andere dan schaak – en ook de vele bekers en diploma’s lagen weer klaar om de jeugdleden voor hun inspanningen van het hele seizoen te belonen.

Een klein twintigtal jeugdleden van De Raadsheer hadden zondagochtend verzameld bij ’t Wapen om het drukke jeugdseizoen op een prettige manier af te sluiten. Ook de schaakleraars, inclusief voorzitster Inge Oostvogels,  waren present om één en ander in goede banen te leiden.

Na uitreiking van heel wat diploma’s na geslaagde examens via De Stappenmethode en ook via de Chessity online lesmethode, was het tijd voor de uitreiking van de schaakbekers.

Zowel in Groep 1 als in Groep 2 werd het een spannende bedoening!

In Groep 2 werd Geoff van Peppen verdiend de nummer 1, met een percentage van 89%, voor Boaz Bronkhorst die netjes tweede werd, en Senne Wellens.

In Groep 1 – met acht deelnemers – trok Tygo Elst aan het langste eind.  Victor Ketelbueters werd verdienstelijk tweede, Chiel Hereijgers derde.

Eindrangschikkingen van de jeugdcompetitie.

Foto’s van de afsluiting en de prijsuitreiking.