Informatie Schoolschaaktoernooi (afgelast)

Helaas hebben we, vanwege te weinig aanmeldingen, moeten besluiten het schoolschaaktoernooi niet door te laten gaan dit jaar. Hopelijk komt het toernooi volgend jaar weer terug, eventueel in iets andere vorm.

Woensdagmiddag 5 februari organiseert Schaakvereniging de Raadsheer weer het Zunderts Schoolschaaktoernooi bij het Wapen van Zundert. Het toernooi is bedoeld voor kinderen van de basisscholen uit gemeente Zundert en omgeving, voor kinderen uit groep 3 t/m groep 8.

Lijkt het jou leuk om samen met je klasgenootjes een middag te komen schaken? Vorm dan een team van vier leerlingen van je school (van je eigen klas of een mix van verschillende groepen) en kom gezellig meedoen! Als je weet hoe de stukken mogen zetten kun je al meespelen. Het maakt niet uit hoe goed je bent. Deelname aan het toernooi is gratis en de schaakclub verzorgt ranja voor de deelnemers. Natuurlijk zijn er ook allerlei prijsjes te winnen bij het toernooi! Zo is er de felbegeerde wisselbeker voor het winnende team, verschillende teamprijzen en individuele prijzen. En is er de beker voor de school met de meeste deelnemers.

Als je mee wilt doen aan het Zunderts Schoolschaaktoernooi schrijf je dan in door voor 2 februari te mailen naar niek@sv-deraadsheer.nl. Vermeld in deze mail je teamnaam, school, namen van de vier teamleden en telefoonnummer van de contactpersoon.

De toernooidag ziet er als volgt uit:
Ontvangst en aanmelden tussen 13:45 en 13:55. Om 14:00 start het toernooi, bestaande uit zeven rondes, en rond 16:45 eindigen we met de prijsuitreiking. Ouders en begeleiders zijn van harte welkom om te blijven kijken bij het toernooi en natuurlijk ook bij de prijsuitreiking! Locatie is de zaal van het Wapen van Zundert, Katerstraat 12, 4881 AR Zundert.

Enthousiast geworden? Schrijf je dan in voor het toernooi via bovenstaand e-mailadres. Vragen? Neem een kijkje op deze website, onze facebookpagina of mail naar info@sv-deraadsheer.nl . Hopelijk tot ziens bij het Zunderts schoolschaaktoernooi!