Jeugd Open Dag Schaakvereniging de Raadsheer

Na een zomerstop van een paar maanden gaat aanstaande zondag, 12 september, de Raadsheerjeugd weer op locatie schaken! Tegelijkertijd houden we een open dag voor iedereen tussen de 6 en 18 jaar (en de ouders natuurlijk) die geïnteresseerd is in schaken. Hierbij kan je het toernooi bekijken, zelf een potje schaken en meer informatie inwinnen over onze schaaklessen, competitie en toernooien.

De Open Dag vindt plaats in de zaal van onze thuislocatie: het Wapen van Zundert. Wij zijn daar aanstaande zondagochtend te vinden van tien tot twaalf uur. Hierbij houden we ons aan het Coronaprotocol voor Jeugdschaakevenementen, zodat iedereen de schaakvereniging veilig kan bezoeken. Ook degenen die nog niet kunnen schaken zijn van harte uitgenodigd, wij leggen je graag wat uit over het mooie schaakspel! Wil je vervolgens meer leren over de schaakregels dan kan je je aanmelden voor onze schaaklessen. Deze bieden wij aan voor de jeugd (vanaf 6 jaar) en voor volwassenen.

Kortom, ben je geïnteresseerd in schaken en ben je benieuwd naar wat de Raadsheer allemaal te bieden heeft? Kom dan vooral even langs bij onze open dag, zondag 12 september!