Schaak-Off

Na de zomer kan er eindelijk weer fysiek worden geschaakt op de club! Om dit te vieren organiseren de KNSB, de regionale bonden en de schaakverenigingen een fysiek, landelijk schaaktoernooi: de Schaak-Off. Ben jij benieuwd hoe goed jij eigenlijk kunt schaken? Meld je dan aan voor de Schaak-Off!

Opzet toernooi
Het toernooi bestaat uit lokale voorrondes bij een van de 70 schaakclubs die meedoen met dit mooie initiatief. Ook Schaakvereniging De Raadsheer doet mee! Op donderdag 23 september wordt in Zundert het Schaak-Off toernooi gespeeld.

Hoe werkt dat dan?
Het toernooi wordt gespeeld in vierkampen. De indeling vindt plaats op basis van ervaring en niveau zodat iedereen een leuk toernooi heeft. Iedereen speelt 3 ronden van ongeveer 50 minuten (20 minuten per persoon, plus 5 seconden per zet).

Kan ik meedoen?
Het mooie is dat iedereen kan meedoen. De Schaak-Off is voor clubleden maar zeker ook voor huisschakers en alle nieuwe online schakers, die in de coronatijd online zijn gaan schaken, en graag eens fysiek willen schaken op de club. Laten we er samen iets moois van maken! Dus uiteraard kan jij ook meespelen en kennismaken met het schaken en met De Raadsheer. Deelname is gratis.

Waar en wanneer?
Donderdag 23 september van 20.00 tot 23.00 bij Het Wapen van Zundert.

Klaar om te spelen? Meld je dan aan via niek@sv-deraadsheer.nl.