Schaak-Off 2022 (Zundertse Bode bericht)

Schaak-Off

bij De Raadsheer Zundert

Het Schaak-Off toernooi is een landelijk schaaktoernooi voor alle schaakliefhebbers, bestaande uit lokale voorrondes bij deelnemende schaakclubs in jouw omgeving. Winnaars van deze voorrondes kwalificeren zich voor de regionale wedstrijden, waarbij tegen andere schakers uit de provincie gestreden wordt om een ticket in de landelijke eindfinale!

Voor wie?

Heel simpel, voor iedereen! Voor zowel leden als niet-leden, voor schakers met ervaring maar zeker ook voor schakers die nog niet of nauwelijks geschaakt hebben.

De indeling geschiedt op basis van ervaring en niveau. Zo kan iedereen op zijn/haar niveau strijden tegen andere schaakliefhebbers en kans maken op een plek in de landelijke eindfinale! Iedereen speelt in de voorronde drie partijen van ca. 50 minuten. Er wordt met een schaakklok gespeeld. Hoe dat werkt wordt allemaal uitgelegd.

Wanneer?

Donderdag 22 September is de aftrap in onze mooie speelzaal bij Cafe het Wapen in de Katerstraat. Starttijd rond 19.30 uur.

Aanmelden?

Schaakoff heeft een website waar je je naam en de naam van de vereniging invult. De website is https://schaakoff.nl/ , de naam van de vereniging is SV de Raadsheer. Daarna zien we je komst op 22 September graag tegemoet.