Schaakbioscoop de Raadsheer: 8 maart (gratis & 100 plekken beschikbaar)

Komt allen naar de koningin kijken!

Schaakvereniging de Raadsheer, opgericht tijdens de oorlog in juni 1944,  bestaat dit jaar 75 jaar!! Dit jubileum wordt op verschillende manieren gevierd voor alle senior- en juniorleden, maar ook  voor alle kinderen van de basisschool. Zo organiseren wij een heuse schaakbioscoop in de carnavalsvakantie op vrijdag 8 maart, waar we graag alle basisschoolkinderen van gemeente Zundert voor uitnodigen. In deze schaakbioscoop wordt een leuke schaakfilm gedraaid welke stipt om 14.00 begint in de zaal van het wapen van Zundert.  En eindigt omstreeks 16.30.  De entree is gratis en wij zorgen voor popcorn en ranja! Er is plek voor 100 kinderen!

In de film zien we de kleine Sara die haar vader niet kent. Ze leest een boek over een charmante koningin. Samen met een vriendje Victor leert ze schaken. Bij een spannende wedstrijd ontmoet ze  de beste schaker van Nederland. Maar wie is die man eigenlijk…. Je ziet het bij de eerste schaakbioscoop van Zundert! Je hoeft overigens niet te kunnen schaken om het een mooie film te vinden.

Download (PDF, 1.48MB)

De koningin komt……